Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
+1 på detAlways-Sunny sa:Om du vill ha lite bättre flyt i op, är det inte bättre att du skaffar ett par Norwalk isf längre TST?
Invictus lär ju funka bra när det är hårt, både pist och op.
Definitions fråga, jag har kanske 10 dagar på mina Norwalk och det är inga problem att köra om alla turister i pisten, men visst, ska du köra pist finns det ju bättre lagg. Ska du däremot åka offpist men även köra pist och transporter funkar de utmärkt!jensBrink sa:Men norwalken är väl en op-skida rakt igenom?
Tusen tack för alla svar!
Ja JJ kräver rejäl kantning för att funka i pist, iaf när det är lite hårdare. Norwalk ska vara bättre och är ju en bredare TST. Men om du nu har något som funkar bra i pist och hårdare op med Invictus så kändes Norwalk som ett bättre komplement.jensBrink sa:Norwalk är absolut intressant men jag åkte på ett par jj för något år sen som var totalt obehandlade och oslipade = värdelösa när man kom ut i pisten, visserligen köper man ju inte så breda skidor och förväntar sig att dom ska ha några pistegenskaper![]()
men norwalken är väl armadas bredaste skida?
+1 inget att fundera påPork sa:189cm.
// Johan
Fick du provat dem v3?jensBrink sa:Jag ska stå på mina invictus för första gången nu v.3!
dom är som en dröm!!calhenrik sa:Fick du provat dem v3?jensBrink sa:Jag ska stå på mina invictus för första gången nu v.3!
Hur kändes de?
Blir det någon komplettering och i sådant fall vilken?