[Artikel] Afterglow - hela filmen

Redaktionen

Aktiv medlem
pep2-1-750x380.jpg

Efter ett mödosamt arbete med fyra ton ljusutrustning, en budget som ett mindre lands BNP och mer kvällsarbete än en bartender i Ayia Napa finns nu årets snyggaste film för er alla att se. Afterglow.

Läs hela artikeln:

Heddious

Aktiv medlem
Det kan ju inte vara många skidfilmer du klarar av att se då? Eller är det bara denna berättarrösten inte berättarröster i allmänhet?
@Jibberisch

NiklasMalmstone

Ny medlem
Håller med
@Jibberisch om berättarröster, vi behöver inte alltid höra hur djup kärlek varenda skidfilmsbolag har för skidåkning. De flesta kan nog relatera till materialet ändå. Men bortsett från det, så är detta bland det mäktigaste jag någonsin skådat! Sweetgrass ligger på en helt egen nivå när det kommer sceneri och känsla!

jaylinn

Ny medlem
Berättarrösten var helt onödig, att enbart se räcker bra nog.. Måste vara den mäktigaste skidfilm jag någonsin sett!

Hasse_Lindborg

Aktiv medlem
Berättar rösten finns väl där för att ge en tydlig bild av att Philips nya tv ger en annan känsla på grund av ljuset? Eller har jag missförstått det hela? Det är ju trots allt en reklamfilm ;)

AlWing

Medlem
Inte ofta man sitter o bara gapar men detta är sååå skrämmande snyggt o coolt!! Reklamfilm eller ej.. Detta är skidporr som vi nog kommer snacka om ett bra tag framöver! :o)

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp