[Artikel] Årets krasch

Redaktionen

Aktiv medlem
[Artikel] Årets krasch
arets-krasch-2025.jpg

Säsongen börjar närma sig sitt slut och gissningsvis har det hunnit bli några vurpor. Finns krascherna på film kan du vara med i vår tävling ”Årets krasch”, ladda upp dina bästa filmklipp och vinn riktigt fina priser från Lion Alpin, Db och Pieps. Nu kan du äntligen få lite payback för vinterns ladd och filmande!

Läs hela artikeln:

Senast redigerad av en moderator:
[Artikel] Årets krasch
specialpris-1-arets-krasch.jpeg

Läs mer om första vinnaren av ett specialpris i tävlingen:

[Artikel] Årets krasch
Varvurpa-1000x562.jpg

Kristoffer Oderstål är andra vinnaren i tävlingen "Årets krasch" och han får en GoPro Hero 10. Kristoffers klipp på en härlig vår vurpa fångade vårt intresse, en krasch där eftersnacket är lika underhållande som själva kraschen! 

Läs hela artikeln:

[Artikel] Årets krasch
Jag vet inte om tävlingen är avslutad, men här kommer i alla fall ett bidrag som är precis en vecka gammalt.
Den här ofrivilliga pow-pow-huvuddykaren råkade jag fånga med min kamera i Davos i onsdags förra veckan. Jag vill också berätta att ropade på honom för att kolla att han var OK, innan jag själv åkte ner för sluttningen.⛷️:)

[Artikel] Årets krasch
Jag vet inte om tävlingen är avslutad, men här kommer i alla fall ett bidrag som är precis en vecka gammalt.
Den här ofrivilliga pow-pow-huvuddykaren råkade jag fånga med min kamera i Davos i onsdags förra veckan. Jag vill också berätta att ropade på honom för att kolla att han var OK, innan jag själv åkte ner för sluttningen.⛷️:)
Tävlingen är fortfarande igång. Klart du ska vara med! Här kan du skicka in ditt tävlingsbidrag, men tänk på att inte ha med någon musik:

Den 31 mars slutar tävlingen, här finns tävlingssidan:

[Artikel] Årets krasch
Tävlingen är fortfarande igång. Klart du ska vara med! Här kan du skicka in ditt tävlingsbidrag, men tänk på att inte ha med någon musik:

Den 31 mars slutar tävlingen, här finns tävlingssidan:
Får man ha med någon annan kul ljudeffekt i stället?
Blir lite roligare då.:)

[Artikel] Årets krasch
Yes. Nu är årets tävling igång på riktigt
Ladda upp era krascher och vinn fina priser

[Artikel] Årets krasch
Årets Krasch 2024 är igång!
💥
Tävla och fina riktigt grymma priset från K2, Marker, Plum och Flaxta. Ladda upp dina bästa vurpor

[Artikel] Årets krasch
Imorgon är det sista dagen att skicka in klipp till tävlingen.

[Artikel] Årets krasch
Säsongen börjar närma sig sitt slut och gissningsvis har det hunnit bli några vurpor. Finns krascherna på film kan du vara med i vår tävling ”Årets krasch”, ladda upp dina bästa filmklipp och vinn riktigt fina priser från Lion Alpin, Db och Pieps. Nu kan du äntligen få lite payback för vinterns ladd och filmande!

Tillbaka
Topp