[Artikel] Avslöjandet av en secret spot

Redaktionen

Aktiv medlem
Klättermeckat Finale Ligure i nordvästra Italien blir för var dag som går mer och mer känt även för sin friåkningscykling. Patrik Linqvist mötte upp med bofasta Louise Paulin för att kolla in stigarna.

Läs hela artikeln:

Den andra bilden är bland det sjukaste jag sett på mycke länge! Vilken helt GALEN vinkel! Hur har han gjort? alltså bara att få focus i ramet:S:S!

Han använde sig av en ganska lång slutartid, sedan, på något konstigt sätt höll han kameran stilla. Då blir det som rör sig suddigt och det som "står still", alltså det som rör sig i samma hastighet som kameran, blir skarpt

Trevligt skrivet och fina bilder! Finns nog många fler 'secret' spots i nordvästra italien....

Men, tycker det är så synd att man glömt bort det bästa som finnas att hitta på torget i Final Borgo - Inköpet av dagens focaccia ;) Lägg till klätterskorna och du har obegränsade möjligheter till aktiviteter.....

Grymt reportage. Jag hade gärna sett lite mer info (typ priser) på websidorna för JustRide. Många trasiga länkar där... Antar att jag får ta mig i kragen och maila och fråga :)

Forsta gangen jag skulle aka hit for att cykla gick det tyvarr at skogen.... hade bokat och skulle bara installa mig men lyckades bryta fingret en vecka innan avfard.... Akte dock anda och hade inga problem att spendera dagarna med att sola, bada, och ata glass trots att vi var dar i borjan pa oktober. Har dock sedan dess aven fatt cykla har och kan rekommendera det a det varmaste. Inga liftkoer, det ar aldrig trangt, du ar bara en liten grupp som cyklar tillsammans, och valmojligheterna ar oandliga. Flera utav shuttlebolagen tar for manga gaster tycker jag men JustRide tar max fem vilket ar perfekt! Ak hit och upptack innan det blir for trangt!

Tillbaka
Topp