[Artikel] Bakom kulisserna på Team USA

Redaktionen

Aktiv medlem
My friend is a pro var Team USA:s omtumlande och diskade bidrag i JOSS 2009. Här är behind-the-scenes-videon med Colby James "Wolverine?" West och John Symms.

Läs hela artikeln:

Yeah, kul att kolla på!
nomme: Tror att dom blev diskade p.g.a att dom tagit musiken från nån annan. kan det vara så? är inte säker, rätta mej om jag har fel:)

så alla andra bidrag komponerade sina låtar från grunden?
sjukt om de blev diskade för något sådant.

roligt att något till kallas wolwerin :P

BTW dem sa att tjejorna var 19... enligt den svenska alkohål lagen så får man inte köpa alkohol till dem som är under 20 om det inte är inom ett område där dem har serveringstillstånd. och dem är på stranden där inte ens holiday har tillstånd.... så på ett sett, gör dem fel Dvs det finns kryphål i lagen som det alltid gör
man får ge minderåriga alkohol under en sitvation där det kvaliseras som dricka i umgänge eller kontrolerad övervakning av den som ger drycken... samt att det inte heter langning om man inte tar BETALT för tex den öl som man har frågat sina föräldrar om men så fort dem tar betalt för det, heter det langning

ps MKT STAVFEL!

roligt att se behind it.. :P

som jag förstod det blev de diskade för de inte hade upphovsrätten till låten. de hade inte fixat papper osv... men jag tror de inte hade med avsikt att lägga ner en massa pengar på upphovsrätt till någon låt. det blev då lagbrott... och allt med piratebay rättegången och upphovsrättsnacket osv gjorde nog grejen större...
De hade nån inofficiell låt och de ville göra något med sång så de tog en låt av samma artist och skrev om texten. här är orginalet
tycker dock my friend is a pro texten är bättre!

hur som helst hade de den roligaste och skönaste filmen!

Nej! Colby och Symms tog Thalls och Sammys plats när dom sa ifrån att delta i årets upplaga!

Varför sitter han på en gammal gubbig SSie Ducati? Skulle det se ballt ut, med v-ringat... My name is PRO. Brr... Missmatch.

det var väll ett team USA, och ett annat med namn team america, först skulle de vara C. west och Dumont, men colby var för oseriös för dumont..
det var va jag hörde.. har ingen anning om de stämmer :)

Tillbaka
Topp