[Artikel] Barcelona Snow Show - Kval

Redaktionen

Aktiv medlem
Just nu håller Barcelona Snow Show på och igår kördes kvalet. Bland de som gick vidare till finalen finns namn som Jon Olsson, Andreas Håtveit, TJ Schiller och Tom Wallisch.

Läs hela artikeln:

kul att kolla på feta tricks:) men alla langar dubbels blir ju typ ingen variation på tricken:O

Dags för Lotfi att ta upp karriären snart igen? Full full hade varit det mest spännande i den där tävlingen...

fett me dub cork men inte så kul att kolla om alla förutom 2 pers gör de...
annars feett

Göött, starkt av Jon att placera sig tvåa i kvalet måsta jag säga! Håller med om att det är dåligt med dom mer stylisch tricken..

Bor själv i barcelona så man var ju där å kolla på hela tävlingen och jag kan säga att man blev grymt besviken på att inte henrik harlaut, simon dumont och pk hunder inte var me än fast det stog att dom skulle va me! Men iaf de var grym åkning och sjukt cool att se på en så fet arena, Russ Henshaw vann ju som sagt och han förtjänade vinsten som fan!

ärligt talat.. fyfan va tråkigt det där var att kolla på . vart fan är allt på väg. samma skit hela tiden.

usch.

Av de fyra i superfinalen är det ju tre som har två olika dubbelcorkar (även om TJ inte drog sin switch i superfinalen). Russ sista switch var ju hur clean som helst!

verkar som att i princip alla gör dubbel cork, kanske dags att skicka vidare nån som gör nått lite mer innovativt?

fan va jag blir besviken om det bara leveraras dub corkar på winter jam:( (vilket det förmodligen också kommer göra)

Snödjup

Tillbaka
Topp