[Artikel] Bilder direkt i forumet

Redaktionen

Aktiv medlem
Forumet blir smartare och har nu fått en funktion så att ni enkelt kan ladda upp bilder och infoga dessa direkt i nya trådar och svar.

Läs hela artikeln:

Testade nyss och det funkar ju grymt!
Hoppas bara det inte leder till att många bilder blir utan namn osv

grymt! I samband med detta vore det grymt med en ny del i forumet. Trip reports där man visar upp bilder filmer från reser man har gjort. Mkt sånt på Teton och det rockar röv IMHO.

PNyberg> Kul att du gillar funktionen. Jag ser gärna att det kommer in flera rapporter från resor. Men blir det för uppdelat med ännu fler forum? det finns ju idag "Nordiska fjäll", "Utländska fjäll" och "Åre" under resmål.

skit bra, men fixa så att när man trycker redigera inlägg (eller vad de står) så ska de gå att ladda upp bild där med,eller ändra bild för de går inte nu å de kanske behövs.

borde finnas ett sätt bara att klistra in en länk som slutar med .jpg också om man har kopierat en bildlänk någonstans.. då slipper man hela uppladdningsprocessen men endå får man upp bilden lättare än att sitta och göra
varje gång!

bra initiativ! borde finnas knappar för fetstil, kursivt och överstruken text också! skulle underlätta postandet och redigerandet av text en massa!

Jag fattar inte riktigt...

Får man bara ladda upp bilder i forumet som följer reglerna för det privata albumet? Då finns det ju knappast nån anledning att ladda upp bilder över huvud taget såvida inte tråden handlar om hur man själv ser ut???

Eller har jag missat något?

Jeffa

jeffa> Du får ladda upp bilder som du själv tagit eller har tillåtelse att vidarepublicera. Då får alltså inte ladda upp bilder som det är olagligt att kopiera.

Tillbaka
Topp