Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Idag 17:12 Av: jeppenator
FREERIDE va gryyymt, fyfan va sjutk bra de va. iallafall fredagen.. resten fick jag uppleva i telefon från en sjukhussäng! haha
hoppas vädret håller i sig i fortsättningen på freeide så att fler kan njuta av skutan
hörde att någon "fake-nickade" alltså uppgav sig som att vara Jesper Norén och safta på lite i svarta linjen under freeride.tv session, är detta sant?
Igår 18:42 Av: You-Know-Who
Idag 17:12 Av: jeppenator
FREERIDE va gryyymt, fyfan va sjutk bra de va. iallafall fredagen.. resten fick jag uppleva i telefon från en sjukhussäng! haha
hoppas vädret håller i sig i fortsättningen på freeide så att fler kan njuta av skutan
hörde att någon "fake-nickade" alltså uppgav sig som att vara Jesper Norén och safta på lite i svarta linjen under freeride.tv session, är detta sant?
Igår 21:34 Av: jeppenator
jo you-know-who!
det stämmer, han shreddade dom feetaste uglygrabsen ala jeppenator asså
bigups till våran superunknown på plats
riktigt tråkig helg för mig för ja åkte upp på fredagskvällen i en bil och det va bra väder första dan men på söndagen regnade det i backen hela tiden! sen va ja sjuk också så blääää! hoppas bättre lycka för mig nästa år!!!!!!!!!!!!!!!!!! men lokalen va najs! ;?
UPPDATERAD: BILDSPECIAL. Åre dränktes i sol när Freeride 2008 gick av stapeln uppe i Tusenmetersbacken förra helgen. Det blev mycket åkglädje i bland annat de gamla JOSS-hoppen.
UPPDATERAD: BILDSPECIAL. Åre dränktes i sol när Freeride 2008 gick av stapeln uppe i Tusenmetersbacken förra helgen. Det blev mycket åkglädje i bland annat de gamla JOSS-hoppen.