[Artikel] Brädan får egen helgdag

Redaktionen

Aktiv medlem
Snowboardingen har fått en egen ”helgdag”, World Snowboard Day. 23 december ska brädorna lyftas högt över hela jorden.

Läs hela artikeln:

11% var inte mycket längre, verkar som många har gett upp snowboard åkning nu när det inte är så tufft längre. Själv åker jag både och, alla skidåkare som inte provat bräda, do it!
När det gäller små backar tycker jag brädan är överlägset roligast o schmera runt o poppa med, man kan ha så mkt roligare på en liten yta med bräda

SLuta tjata efter en skiddag.
Var glada för att "snölekandets" ursprungs form får en egen dag.
Detta kan bli något stort =D

Snowboardens dag, kanelbullens dag, fars dag, mors dag, branschen hittar på så mycket finurligt för att klämma folk på pengar...

Good shit! synd bara att de e dan före jul. gissar att ganska många har annat att göra då just.. men såklart skall man åka bräda den dagen! också!..:D

36 positva reaktioner, kul! Sen finns det en sk. moderat moderator "Nojlas" som hatar. Varför är han modetrator?

Antar att det här firas med pompa och ståt i Beitostölen där jag befinner mig då! Jag får la ta på mig brädan iaf!

Destinasjon Gautefall i Norge har rabatter på allt møjligt infør denna dag. Æven rails & big jump før den som vågar. Vælkommna

Tillbaka
Topp