[Artikel] Claim - The Greatest Ski Movie... EVER!

Redaktionen

Aktiv medlem
Matchstick productions tjugonde skidfilm påstås vara den bästa skidfilmen någonsin, spana in trailern och döm själva. Medverkar gör Jon Olsson, Jacob Wester och Kaj Zackrisson.

Läs hela artikeln:

KeK

Ny medlem
Fan va sköön trailer! inte för serigiös.
Äntligen får man se jacob wester o de e ju kul!

Denna kommer att sälja!

felix

Aktiv medlem
Holy shit, det där var inte illa.
Kan bli första gången på länge jag köper en skidfilm!

Sjogras

Ny medlem
Bara jag som tycker att det verkar vara en helt vanlig skidfilm? Det enda som verkar sticka ut är jibbsekvenserna. Känns som att skidfilmer aldrig kommer nå snowboardfilmernas nivå.

Utter

Aktiv medlem
"Idag 10:46 Av: Sjogras
Bara jag som tycker att det verkar vara en helt vanlig skidfilm? Det enda som verkar sticka ut är jibbsekvenserna. Känns som att skidfilmer aldrig kommer nå snowboardfilmernas nivå."

Om du tycker det så har du mycket kvar att lära om skidåkning. Både park och pudersegmenten såg sinnessjukt bra ut. Vissa linjer och dropp som var med i trailern är bland det sjukaste som har fångats på film. Det är förövrigt bara bland jibbarna (mest bc) som snowboardfilmerna ligger före, men där ligger dom långt före. Storbergsåkningen ligger dom långt efter på pga begränsningen av brädan.

J-rockner

Ny medlem
Så jävla vacker och skön den här var. Lätt den mest sevärda trailern än så länge. Blir väl ett köp som vanligt också :)

WITMatrix

Ny medlem
Helt otroligt fint fångade miljöer och det verkar ju till och med bli skoj att titta på jobb-segmenten! :)
MSP levererar...

RHillblom

Ny medlem
jag skrev att turbo kanske kommer bli den bästa i år, men nu vet jag fan inte! verkar bli ett bra filmår! :)

Jarle

Aktiv medlem
Härligt att se Hugo tillbaka! Han är troligen den hårdaste åkaren skidvärlden skådat.

Verkar bli ett måste i skidfilmshyllan!

JWahlgren

Ny medlem
grymt bra, ord kan fan inte berskriva!
ska bli kul att se PK och TJ eftersom man inte har sett så mkt av dom i vinter
måste ha den!

Rastavibrationer

Aktiv medlem
Idag 20:36 Av: erik_danerik_andersson
trailern var sjukt bra och rolig :P
men jag tror ändå filmen kommer bli som alla andra msp filmer. ganska långtråkig, men kul på sina ställen :P

Spooky, tänkte precis skriva samma sak. MSPs trailers brukar alltid vara bra och sen är filmerna lika dana varje år. Förhoppningsvis blir denna bättre men det har man trott i många år nu...

kemi

Ny medlem
fan va sick
helt sjuka liner o riktigt sjukt i parken
720 utför en sån mega klippa vid 2.10 en GALET
kommer sälja som älgskit i tyskland:P

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp