[Artikel] Claim - The Greatest Ski Movie... EVER!

sockertoppen

Ny medlem
Är det bara spolingar här? Jag har inte sett en enda kommentar angående musiken. Ett av Sveriges största pudelrockband från 80-talet...ska man skratta eller gråta? Annars skysst trailer.

Mohlkert

Ny medlem
Fan vilken megarulle! Rätt stämning och fantastisk åkning. Matchstick production visar vem som är herren på täppan!

Blidee

Medlem
Blir nog riktigt bra den här. har längtat efter den ända sen jag såg trailern när den först kom. Står ju att Kaj e med, synd att han antagligen inte får vara med så mkt dock :( Hade vart skoj o se honom åka mkt.

TheDanne

Ny medlem
Kom igen!! Skulle världens bästa film "ever" ha en trailer med The Final Countdown..??! Usch å fy att så bra åkning ska behövas kopplas ihop med sån skit.. Lite mer Pantera med "Walk" och vi hade haft den bästa trailern ever i alla fall!

Lee-nus

Aktiv medlem
stoooooked!
shit, det blir en grym film utan tvekan! fallskärmssekvensen är ju bara sjuk, för att inte nämna fotot! och startfältet av åkare!!

Koppelman

Aktiv medlem
Ska köpas^^ Shane McConkey måste vara ev av dom sjukaste människorna som finns!
För övrigt är Final Countdown troligtvis en av dom bästa men samtidigt löjligaste rocklåtarna som gjorts.

GEkroth

Ny medlem
jag tyckte jon olsson gjorde en fet insatts i denna film. kanske hans bästa någonsin. någon som säger emot?!

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp