[Artikel] Den svenska stilrevolutionen

Redaktionen

Aktiv medlem
Under många år kretsade svensk jibbing kring Jon Olsson och Henrik Windstedt. Det var en tid då samma personer som vann tävlingar också hade de största delarna i filmerna samt stod i rampljuset i media. Men någonting har hänt. Superstjärnorna börjar

Läs hela artikeln:

varför har ni inte intervjuat anton jansson, det hade varit kul att läsa vad han tycker om stil

riktigt bra! kul med utvecklingen på stilen genom åren.
tycker dom tre sista meningarna lucas sa var det klokaste jag hört på länge!

jons stil utmärkte honom jäkligt mycket till en början. sen började alla tycka det var coolt med bandana och skjutvapen och glömde bort hur clean han var

Av: Winbom Igår 18:01
Något av det bästa jag läst på Freeride! Mer sånt här!

Menar du allvar nu? Är 20 st enbart positiva kommentarer om den här artikeln, vad är det som är så fantastiskt?

"Att som åkare säga att man har vunnit en halvstor Big Air-tävling slår av någon underlig anledning ofta mycket högre än att ha en välbesökt blogg eller många visningar på sin edit." Är det sant så är ju sponsorbolagens PR-avdelningar efterblivna, det måste ju vara största möjliga exponering man vill åt.

Det här var inte bättre skrivet än något annat och inte heller speciellt intressant ur den synvinkeln att det inte var något nytt. Anledningen till att artikeln fått så mycket positiv respons beror istället på att det här är sånt freerides medlemmar kan relatera till och precis som hyllengren skrev "jag känner flera av de killarna det står om!!!!!" så kan nog (även om han var ironisk) många andra säga ungefär samma sak.

Tillbaka
Topp