[Artikel] En tidig morgon i Breckenridge med Bobby Brown

väldigt välgjord måste jag säga! Det där gör man inte över en dag! Måste legat bakom mycket planering bakom.. Creds!

Hade nog nöjt mig med att höra "blåsljudet" i introt. Blev mest jobbigt efter en stund. Sjukt smooth steadycamåkning dock!

Gillar denna starkt, sjukt innovativt!
Personligen hade jag inte använt mig mig av ljudet där musiken höjs, blir som Sebastian säger lite jobbigt

Ljudet höjde den här filmen otroligt mycket, höll det hela innovativt från början till slut. Tycker det är sjukt kul när filmskapare tänker längre än "Nice åkning, nice filmning och bra musik" och skapar någonting annorlunda, för det är precis vad skidfilmer behöver nuförtiden.

MYCKET, tenderar till att det blir likadant vad gäller skidfilm. Sjukt fett när någon gör någonting som ingen gjort tidigare alltså.

Av: JoelE Idag 16:56
Ljudet höjde den här filmen otroligt mycket, höll det hela innovativt från början till slut. Tycker det är sjukt kul när filmskapare tänker längre än "Nice åkning, nice filmning och bra musik" och skapar någonting annorlunda, för det är precis vad skidfilmer behöver nuförtiden.

MYCKET, tenderar till att det blir likadant vad gäller skidfilm. Sjukt fett när någon gör någonting som ingen gjort tidigare alltså.

RIKTIGT fet poäng där!

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp