[Artikel] Finaldags i Make it Happen

Redaktionen

Aktiv medlem
Årets Make it Happen-turné fick sitt crescendo i Hammarbybacken i Stockholm i helgen. Turnéansvarige Jesper Norén sammanfattar finalen.

Läs hela artikeln:

bra skrivet för att vara av en G' dom brukar ju va dropouts o sådär :)

lät sjukt sweet !

en sak, skulle vara så jävulst underbart om det kunde styras uppnågot liknande make it happen här längre upp i sverige. finns sjukt många skidåkande ungdomar här med!

Pjäxracet vanns av han som kom 3a i brädklassen!
han hette Robin, efternamnet kommer jag inte ihåg! haha men jäkligt spektakulärt race alltså!

PUTTE FIRST PAGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! INSANE!!!!!!!!!

Gaass... det var jätteganska många filmare där, men det tar väl sin lilla tid och redigera om man inte bara kastar ihop nåt slafsigt bara.. annars så tror jag att allt sånt material kommer upp senare med en lite längre edits:) tackförmejhej

kommer film med intervjuer och sådant från MIH ;)
stay tuned här på freeride.se så får ni se så fort dethela är klart!

ni som va lite intresserade av pjäxracet så kan ja rätta felen och säga att vinnaren heter rasmus rajalakso och inte robin :P
slickarn @ fr han säljer gärna sina smith googels han vann också om nån e sugen!

Han som kom 3a i brädklassen heter Rasmus Rajalakso !
och det var även han som vann pjäx- och bootrace ;b

För övrigt bra skrivet !

haha fan alla dessa namn! jag hade hans namn i huvudet.. men man kan inte hålla koll på alla^^ tur att det finns medlemmar som har det ;)

Måste väl säga GRATTIS till Elis som vann i kidsklassen !
Grattis 5:männing ! :D
Å kepan kan du ge till mig, jag som är tjej ! ;P

Tillbaka
Topp