[Artikel] Freeride lanserar jobbförmedling

Redaktionen

Aktiv medlem
Söker du jobb i närheten av snön? Idag lanserar Freeride en ny avdelning där företag kan söka personal och jobbsökande kan leta jobb.

Läs hela artikeln:

Sjukt bra! Detta är nog något av det bästa Freeride.se har gjort någonsin! Och det vill inte säga lite!

ojoj! freeride bara höjer och höjer kvaliten på sidan!
Ännu en andledning att inte sluta hänga på freeride bara för att man blir äldre!

Bravo! Mycket imponerad av utvecklingen av denna site. Jag hoppas Freeride fortsätter på denna bana och bibehåller en gratis annonsmarknad och dylikt.

Riktigt smart idé. :D Kommer definitivt använda denna tjänsten efter min gymnasieutbildning, om den finns kvar då. :)

smart drag! men jag har en fråga, hur får ni i kontakt med restauranger, barer etc i österrike?

Fast å andra sidan, är det inte korkat att anställa folk utifrån att de är skidåkare?

Själv skulle jag direkt slänga alla ansökningar som börjar med: Hej, jag är en skidåkare på 22 år som söker jobb...

Ett litet tips till alla er som söker jobb i fjäll- eller alpvärlden i vinter. Säg inte att ni är skidåkare som vill jobba nära åkningen utan att ni älskar att jobba och att det är en bonus om ni får jobba nära åkningen.

Tillbaka
Topp