[Artikel] Freeride.se är nu mobilanpassad

Redaktionen

Aktiv medlem
Tidigare har videoavdelningen varit specialanpassad för din mobil men nu utökar vi mobilstödet på Freeride.se. Idag släpps en mobilanpassad version av hela sajten, vilket underlättar ditt Freeride-surfande genom din mobil.

Läs hela artikeln:

Har windowsmobil och det ser sådär ut. Grunderna funkar, men utseendet hoppar, rubriker ligger lite varstans. Är det så även på android och iphone?

Anzom> Tyvärr har jag inte haft någon möjlighet att testa med en Windowsmobil. Vilken webläsare använder du? finns det möjlighet att testa med Google Chrome, ser det bättre ut då?

Ah, det var därför det bara var blank wordpress-sida när jag skulle få min morgon-fix av Freeride vid 9.30-tiden. Ser ju inte jättesexigt ut på iOS än, men det verkar klart funktionerligt-

Carled> Yepp. Det var under själva uppgraderingen så var startsidan trasig ett tag.

Det är internet explorer som gäller. Har dessvärre inte möjlighet till det.

Menyn ser sådär jätte konstig ut på min DATOR, är det meningen? alla menyval i en lodrät riktning?

OlofM> Nej det låter inge vidare =) Testa och töm cachen på datorn för att se om det låser det. Förresten använder du den vanliga varianten eller mobilversionen?

MrHotDog + OlofM> Det är en bugg hos oss. Jag jobbar på det. (chrome + firefox ser ut att kunna rendera sidan korrekt)

Tillbaka
Topp