[Artikel] Freerides filmpanel: Årets skidfilmer

Redaktionen

Aktiv medlem
Sex personer. Sex viljor. Sex smaker. Sexpack. Fem filmer. Freerides filmpanel har tagit sig an ett urval av säsongens främsta skidfilmer och plockat fram både ris och ros.

Läs hela artikeln:

Gillar speciellt kotlettkillarna till vänster. DM:s subtila utviks/raggningspose med lite hud går inte av för hackor.

aa kul att freeride utväcklas med nya roliga hittepå'n, :) vilken tror ni är bäst ? seven sunny days eller yeah dude tror jag,

jag blev faktiskt besviken på Magic Moves.. tråkigt upplagd och jag hatar 8mm

Btw, ska det inte stå "Från vänster" på första bilden?

tråkigt att alla verkar missa IDEA som är året bästa film alla kategorier ( ja enligt mig då :) )... Pep fujas Andy Mahre och Eric pollard gör de de gör bäst.. kan det bli dåligt?

kan garanterat säga att IDEA varken är seg, tråkig eller upprepande.. den innehåller allt (t o m snowboard) och dessutom är den fantastiskt nyskapande mina vänner i staterna rapporterar liknande hysteri som det var med teddybear crisis fast här i Sverige nämns den knappt antagligen pga avsaknaden av svenska influencer. nåväl jag rekommenderar den starkt! får nog slänga upp en recension snart..

jag har sett alla förutom secondhands...där är påväg.. får den ju aldrig... å ja tycker seven sundays är den skönaste före magicmoves.. believe är den absolut skönaste filmen ja har sätt när de gäller puderåkning.. men ja tror mäst på secondhand nya!

Hahaaa, jävlar vad adam ser fucked up ut på vissa bilder! Love it!

Bästa filmerna enligt mig är Believe och Magic Moves. SSD va otroligt icke-nyskapande, YEAH DUDE halvtråkig... Believe va sjuk snö, sjuk åkning och en mysig kompiskänsla i åkningen. Helt annorlunda än vad jag förväntade mig när jag satte på filmen...

Tanner gör såklart denna för att man ska få lite annan uppfattning om honom. Tävlingsåkare blir ofta lite distanserade till vad åkningen egentligen handlar om...Men en sak är solklart...Blir man såpass bra tävlingsåkare så måste man älska och brinna för sporten/livsstilen och denna filmen visar det om något att han är en otrolig åkare.

Tillbaka
Topp