[Artikel] Jon Olssons Videoblogg: Racing come back

Redaktionen

Aktiv medlem
Jon tittar på och intervjuar brorsan Hans i den alpina världscupen i Beaver Creek och startar storslalomträningen med svenska landslaget.

Läs hela artikeln:

haha, bra skit... jag gillar jon mer o mer efter han börja videoblogga... helt sjukt skön kille..

Idag 10:03 Av: alwaysCrash
haha, bra skit... jag gillar jon mer o mer efter han börja videoblogga... helt sjukt skön kille..

AshtraYmofucku: kan ju bero på att han slått vad med byggmark om 10000 att han ska kunna ta en pallplats i världscupen.

seriöst slalom är så jäävla tråkigt han borde hålla sig till det han är bra på och det som ger oss mest njutning

han tycker väl att det är kul, och dessutom var han jävligt bra på det när han var yngre. som du såg så kunde han forfarande köra portar

nu har han gått å blivit slalombög också..hur kan man byta bort parken mot nåt så fruktansvärt..ska ju vara tvärtom annars

tjockt najs=) tycker han lätt ska börja nötta portar de e juh coolt:D som han sa förmiddan portar eftermiddan jibba=)

kör hårt säger jag, bli bare inte utslängd från landslaget för baklengsåkning och lift dropping hehe

orka byte park till bög alpin......jag är väldigt besviken på Jon...:S

men orka att ni klagar på att han åker alpint da ! Det är hans skills i alpint som gjort att han har blivit en sån bra jibber :O

Tillbaka
Topp