RandoScando
Turtok
[Artikel] Krönika: Skidåkaren och Sociala-Media-Ångesten
Av de 8 kommentarerna i tråden som inte är skrivna av oss är det 1 som direkt avböjer diskussion med dig, 1 som ber dig lägga ner och 5 som ger medhåll med krönikan. Det är inte mycket grundlag att starta en diskussion på. När det enda inlägget som bjöd in till diskussion från mitt perspektiv dök upp hade du redan dödat all lust till faktiskt diskussion - åtminstone för mig (och, av andra inlägg i tråden at döma, även för andra).Hade du svarat de andra användarna som kommenterade hade ditt påstående varit rimligt. Men det har du ju inte, tyvärr.
Helt otroligt att jag behöver förklara det för någon som länkar teorier, uppenbarligen är det ju du som behöver läsa dem.
Tack så hemskt mycket
Det intressanta är att du valt att inte heller bemöta några av de 5 inläggen som ger medhåll till krönikan, så sten i glashus och allt det där.
Istället väljer du att hyperfokusera på mig, det är inte utan att jag undrar vad det är som gör att du söker min uppmärksamhet till den grad du verkar göra. Jag vet inte heller om jag borde känna mig smickrad eller orolig.