YES!
jag har just skrivit en recension för Champorcher:
Den lilla skidorten Champorcher är belägen i Italiens Aostadalen. Längst upp i en sömnig liten dalgång, i skuggan av Monterosa massivet, ligger den lilla byn med sina tillhörande fem liftar. Champorcher är en lugn skidort och i backen hittar du enbart två stycken restauranger. Du kan k...
www.freeride.se
Sen har jag sett till att Freeride lagt till Chamois (jag kommer skriva en recension senare):
Chamois är en charmig liten skidort som ligger i Cervinia-dalen, strax innan Valtourenche, i den italienska delen av Alperna. Det som gör Chamois så unik är att det är Italiens enda bilfria by, vilket ger en härlig, lugn och avkopplande atmosfär, fri från trafikens ljud. För att nå denn...
www.freeride.se
Crevacol är nog ändå favoriten bland dessa. Betydligt mer snö än de andra (trots att det är samma åkhöjd). Jag kommer skriva en recension även här - men den kommer bli ganska lik den som
@Hawk100 skrev 2017:
Recensioner från Crévacol skriven av skidåkare som ger sin åsikt tillsammans med bilder från skidorten.
www.freeride.se
ps. i Pila träffade jag några Svenskar som köpt hus i St. Vincent. Säkert några du känner?