[Artikel] Ny funktion: Senaste Aktiviteter

Redaktionen

Aktiv medlem
Freeride lanserar nu sin nya funktion Senaste Aktiviteter. Funktionen är inspirerad av Facebook och med hjälp av Senaste Aktiviteter ska man enklare kunna följa sina kompisars aktiviteter på Freeride.

Läs hela artikeln:

Väldigt bra jobbat! Kommer min sida knappen försvinna då?
Tycker gammla mailikonen var snyggare om man ska se det på de viset man annars så är detta ett bra steg frammåt för freeride!

Detta kan nog vara kul/bra, även om en facebook'ifiering inte är något positivt i min värld! ;-)

Lördagsöl då? Det finna med Senaste Aktiviteter är att man ser när det skrivs i kommentarerna för artiklarna, förut så kollade man ju inte på artikeln efter att man läst den första gången...

Lördagsöl är väl obligatoriskt sedan tidernas begynnelse?
Jag är faktiskt på väg att knäcka lördagens första i skrivande stund...

För övrigt gillar jag att min vänskap med hasse mjuute är förevigad i denna artikel... underbart!

Visst ska vi ta en återställare på söndagen. Sen är det lill-lördag på onsdag, vilket gör tisdagen till lill-fredag. Således kan man komma undna med en återställare på torsdagen också.
Således är veckans enda vita dag måndagen - är det DÄRFÖR måndagar alltid är så j***a tråkiga??

tycker man borde kunna gilla folks kommentarer också :D ist för att kopiera hela deras text och skriva under tex"bra skrivet" så trycker man på gilla som på facebook :D?

Av: kumlinan Idag 10:54
tycker man borde kunna gilla folks kommentarer också :D ist för att kopiera hela deras text och skriva under tex"bra skrivet" så trycker man på gilla som på facebook :D?

+1

Av: kumlinan Idag 10:54

tycker också att det skulle va fett bra.

j3pp3> Under senaste aktiviteter hittar du kommentarer på dina videoklipp och bilder.

Tillbaka
Topp