[Artikel] Premiär för betting på X Games

Redaktionen

Aktiv medlem
Nu lanseras en ny speltjänst inriktad på new schoolskidåkning, ett exklusivt samarbete mellan Jon Olsson, Freeride och spelföretaget Betway.com.

Läs hela artikeln:

Man kan vinna riktigt nice me cash med tanke på oddsen, fan 5.00 på Simon och 8.00 på Wester på slopestyle, och dom är inga omöjligheter alls :D

jaaaaa, pengar!!!! alla är som krabban i svampbob, hehe. men fan att man måste va 18, farsan får sattsa för mig, vem ska man sattsa på då, tanner i pipe ifa. men i slope big air blir de svårt. mhhhhhhhh.... typ simon å andreas kanske.

Känns som att det börjar gå lite överstyr nu. Ska det bli en jävla hästsport det här också nu eller? Kan inte folk bara åka för känslan/glädjen/stämmingen och inte hetsa så mycket om sponsorer, pengar, synas över allt, vinna tävlingar osv osv osv?
Erat val men synd att allt jämt ska handla om att synas och att vara bäst.
Känner att det snart inte är så mycket känsla kvar i den här sporten, but that's just mine opinion...

jäkligt skumma odds .. :S..
15,0 i odds på att colby vinner slopestyle.. han kom ju 3a förra året :S
5,0 i odds på att gagnier vinner big air.. han vann förra året :S

FAN VAD SMART!! nu har ju betway en riktigt fin inkörsport där dom kommer åt barn som inte ens har fått hår mellan benen, genom att ungarna gillar skidåkning. Snacka om att börja på gräsrotsnivå.. Snärja barnen med föräldrarnas kort-BRILLIANT! GO Betway...

Idag 17:57 Av: Marrccus
jäkligt skumma odds .. :S..
15,0 i odds på att colby vinner slopestyle.. han kom ju 3a förra året :S
5,0 i odds på att gagnier vinner big air.. han vann förra året :S

big air fans väll inte i x-games förra året, det var us open gagnier vann

+2
Jon Olsson 2.00
Jacob Wester 2.90
Charles Gagner 5.00
Simon Dumont 4.00

hahah vilka skämtodds, den som satt dom vet inte mycket om skidåkning, hurfan akn wester ha 2.90 och Simon 4, ? o gagnier har 15 odds på slopestylen :P

+ vemfan är Jossi L , har typ 5 i odds på slopen?

Idag 17:45 Av: DavidHusberg
Känns som att det börjar gå lite överstyr nu. Ska det bli en jävla hästsport det här också nu eller? Kan inte folk bara åka för känslan/glädjen/stämmingen och inte hetsa så mycket om sponsorer, pengar, synas över allt, vinna tävlingar osv osv osv?

Håller med din åsikt helt. däremot tycker jag att man har ett val:
antingen åker man för att bli duktig och få spons, etc. eller så åker man verkligen för att det är kul!

Tycker det är helt rätt att man fixxar så man kan betta på sporten, utvecklar verkligen och gör det större!

Men man måste hitta glädjen i att åka! Är du rädd för att det börjar bli som en hästsport tycker jag att det tyder på att du förlorat känslan! Detta är kul att det blir större och att mer personer åker! Bygger grunden till fler skidsystem, mer satsning på idrotten mm. Men Det är inte förbjudet att åka för att det är det sjukt kul!

Länge leve skidåkningen!

Kan man spela detta i vanliga affärer eller bara på betway? menar alltså som typ stryktipset;)

håller med de som säger att "sporten" lätt tappar grundkänslan. blir väl så iom globalisering och produktplaceringar och alla möjligheter att tjäna pengar, som jag tycker stor del av skejten gjort (som var en livsstil till en början, numera en sport). blir väl så när den fria marknaden och kapitalet styr?

Dethär måste vara det värsta jag hört på väldigt länge. Nu räcker det. Jag tänker ta bort min profil här nu. Hur kan du ha låtit det gå såhär långt, Johan?

Tillbaka
Topp