[Artikel] Prylnytt: Säsongens Trender

Redaktionen

Aktiv medlem
Vad ska jag ha på mig? Vilka är säsongens färger? Hur smälter jag in? Hur sticker jag ut? Freerides prylnytt guidar i säsongens trender.

Läs hela artikeln:

det är kul med s7an, nu har den varit på vinterns prylar både på freeride och på åka skidor. men ingen jävla recension finns till godo ännu...

Jeffa: Ja för Hot Dogger tror jag det stämmer. Lägg pà en tusenlapp för friàkningspjäxorna..

Uhm sovsäcken tar ju bort lite av idén med att kroppen ska hålla värmen med sin egen värme. Visst, allt är ju sammanknutet så det ska väl funka, tror dock inte det funkar lika bra som vanlig. Men coolare, och smidigare....
För övrigt var det bättre prylar än ni brukar ha som prylnytt.

Undrar också om priset på hot dogger pjäxorna verkligen stämmer? Sen kan nån hemskt gärna berätta vart man kan få tag på dessa!

2008-11-11 Vad ska jag ha på mig? Vilka är säsongens färger? Hur smälter jag in? Hur sticker jag ut? Freerides prylnytt guidar i säsongens trender.

Fick vi ngt svar på vilken som var säsongens färg? Någon som har hört ngt?

ErikHammarsten
2008-11-11 Vad ska jag ha på mig? Vilka är säsongens färger? Hur smälter jag in? Hur sticker jag ut? Freerides prylnytt guidar i säsongens trender.

Fick vi ngt svar på vilken som var säsongens färg? Någon som har hört ngt?

Svar: Lätt! Av prylarna att döma är det ju såklart:
Klargul
Vit
Blå
Röd
Turkos
Mörkblå
Svart
Röd/Svart rutigt
Kombination av blå nyanser i pinstripe's
Mörkmörk Grön
Klarblå
Orange
Vinröd
Benvit
Limegrön
Lila
Grå
Glänsig svart
Mattsvart
Magenta
Ljusgul
Senapsgul

Där har du "årets färger"

Asfult nu - supertrendigt om 15 år, bara att köpa och spara för att bräcka snorvalparna med. När du är med dina kids i backen blir du idolpappan/mamman säsongen 2025.

Ære någon som førstår va trendskribenten menar med: 'rak skärning från nosen till bindningen ger manöverabilitet' på S7an???

Tillbaka
Topp