[Artikel] Regnbågsfärgad puderfrossa i Afterglow

Redaktionen

Aktiv medlem
pep2-1-750x380.jpg

Hela Afterglow har inte släppts än men ett av filmens tyngsta segment finns nu till allmän beskådan. Pep Fujas och Eric Hjorleifson klädda i lampor på ett berg till tonerna av First Aid Kit är ren skidpoesi.

Läs hela artikeln:

Alltså. Så. Fett.
Hur ser de ens något? Och hur många strålkastare har de använt? Hade varit kul att se raw-material.

Det finns en behind-the-scenes-film (ej släppt än men den dyker säkert upp på nätet om ett tag) som visar rätt mycket av processen, och enligt killarna på Sweetgrass är allt ljuset gjort på riktigt på plats, vilket är rätt ballt. Om jag inte minns helt fel var det någonstans kring 4 ton utrustning de släpade runt ute i vildmarken.
@jojjelicous

Man blir ju nästan lite tårögd stundtals. Så jäkla härligt med filmer som förflyttar sinnet. Love it.

Snyggaste och coolaste jag sett på länge... Eller förresten någonsin!

Detta är så satans coolt. Man känner att detta kommer vara i skidfilmernas historia som
@Ashtraymofucku sa. Vore nice att få se resten av denna film.

Jag får så mycket rysningar och gåshud av det här att jag nästan blir religös.
Så. Satans. Vackert.

Tycker det är lite b att paketera om ett 2 års gammalt concept. Snyggt utförande men knappast unikt. Trött på "ad" folk som freeridar andras ideer. tror knappast sutton fick någon cred.

Tillbaka
Topp