[Artikel] Test: Smell Well, tar den bort pjäxodören?

Redaktionen

Aktiv medlem
forsatts-750x380.jpg

Har du problem med illaluktande pjäxor? Bra du åker du förmodligen ordentligt. Men vad kan du göra åt lukten? Vi har provat Smell Well. En svensk produkt som säger sig ta bort illaluktande doft i dina pjäxor och skor.

Läs hela artikeln:

Skulle vara intressant att höra hur ofta åkarna ifråga normalt byter skidstrumpor samt vilken skidstrumpsbytarfrekvens som användes under testet.
#skidstrumpsbytarfrekvens #no.sponsor.to.hashtag

Intressant att testa lukförvrängare då Smell Well inte verkar ta bort lukten utan snarare täcka över den med ett täcke av parfym. Frågan är om det är billigare att köpa ett knippe Wunderbaum-granar och lägga ned, vill då ge hemtrevliga vibbar till en del av befolkningen.

Att prova en produkt i tre dagar är väl inte riktigt rätt? Ger ju ingen som helst hänvisning om hur produkten fungerar, egentligen.

Jag provade Yocoair på mina pjäxor, skor och allehanda utrymmen och de fungerade ypperligt. Tog dock längre tid än tre dagar, men fördelen var då att jag slapp en parfymdoft i rummen utan det blev helt fritt från doft. Jag provade kuddarna under en tre månaders period, tog en stund innan lukften försvann men sen höll den sig borta vid regelbunden användning av kuddarna.

(not, det finns en del människor som är allergiska mot parfym vilket gör Smell Well olämplig)
http://www.clasohlson.com/se/Luktborttagare-Yocoair/34-258?userSelection=B2C&rememberCookie=false

Tillbaka
Topp