[Artikel] Testhopp på airbagen

Redaktionen

Aktiv medlem
Stötens nyinköpta och landets första Big Air Bag har anlänt och testhoppats av personalen uppe i Stöten.

Läs hela artikeln:

längtaaaar tills jag får prova. försår dock inte vitsen med den. det är en bra ide.

Du förstår inte vitsen med den men det är en bra idé? Välformulerat och tydligt! :)

Idag 20:10 Av: OskarHolmblad
längtaaaar tills jag får prova. försår dock inte vitsen med den. det är en bra ide.

Du förstår inte vitsen med den men det är en bra idé? Välformulerat och tydligt! :)

Haha precis vad jag tänkte säga.

Var där och drack öl förra året mycket fina burkar. Nästan så att de var special tillverkade. Hoppas den här bag in da box håller samma klass.

Igår 18:55 Av: OWester

whoot? Du längtar till du får prova den även fast du inte förstår meningen med den och sen snackar du något om ide!? typ som i att björnar går i ide eller? jag förstår inte riktigt din mening...

hehe känns som att stålkanterna kommer skära hål på den.

de där med stål´kanterna, du tror inte att dom fixat material som håller mot stålkanter? hoppade på en sån där när jag var i frankrike förra året sådär halv kul men vågar ju testa lite nya grejjer och sånt men de är ju inte några jätte hopp innan så man kan testa dubbelflippar och grejjer, och där jag körde kostade de pengar men de va väl helt ok iaf roligt med ett par hopp...

jag formulerade konstigt men det var för att jag skrev saker som jag ändrade mig på och så missade jag lite.. men det jag menar är att jag längtar tills jag får prova, och att det är en bra ide. (inte där björnar lägger sig under vintern)

men det jag menar är att jag längtar tills jag får prova, och att det är en bra ide. (inte där björnar lägger sig under vintern)

Hahaha, menar du verkligen det? Skriv "idé" då isåfall!

Wille och krille blir som små barn igen:P. sjukt nice.

och till victors stöten ligger i sälen området.

Tillbaka
Topp