[Artikel] Thaisurf bland turister och Nemofiskar

Redaktionen

Aktiv medlem
Paraplydrinkar, solstolar och fejkade kläder i all sin ära. Ola Melin begav sig till Thailand och stötte på de mytomspunna vågorna.

Läs hela artikeln:

thom8

Ny medlem
håller med, bra artikel och grymma bilder! lagom sugen man blir att lämna sverige ett tag

EkBOOOM

Ny medlem
Så jävla cleant! fan va sugen man blev. som de andra säger, sjukt bra läsning och bilder! :)

MaxHemmingsson

Ny medlem
haha härligt, har faktiskt surfat där. Även på kamala beach hade dom riktigt (stora) vågor, fast vad vet ja det kanske var temporärt! Då va vi där under novemberlovet, riktigt bra stränder för skimboarding också vill jag påpeka, helt sjukt bra faktiskt.
bra artikel!

Perkal

Ny medlem
Lät som du hade good times. Var det en surf resa eller var detta en spontan grej för isåfall har du ett minne för livet!:) Thailand kan har varit det bästa landet jag har varit i där det inte finns snö.

D

Deleted member 80259

Guest
Jag har faktiskt surfat där, riktigt härligt och bra reportage.
Suget på att dra till Thai igen blev inte direkt sämre nu!

Sonite

Aktiv medlem
Roligt att läsa detta, jag var på kata beach hela förra veckan och försökte för första gången surfa.. provade ett par timmar och kom upp efter ett tag, svårt men jävligt kul.

LeoWL

Ny medlem
Riktigt härligt reportage med sjyssta bilder!
Är själv precis hemkommen från Phuket och surfing i Kata Noi, Kata och Karon Beach. Förvånansvärt fina vågor! Blir ruskigt sugen på att hoppa på nästa bästa plan och ta mig tillbaka till Thailand igen.
Keep up the good work!

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp