[Artikel] Turbo trailer

Redaktionen

Aktiv medlem
[Artikel] Turbo trailer
Level 1 Productions visar sin senaste skapelse med bland annat Tom Wallisch, Ahmet Dadali, Mike Hornbeck och JF Houle.

Läs hela artikeln:

[Artikel] Turbo trailer
helt sinnessjuk filmning! ÄNTLIGEN börjar skidfilmen se lika proffsig ut som snowboardfilmerna gjort de senaste åren, riktigt jävla superbra, vissa klipp satt jag bara stum å tänkte "vafan? vart är detta på väg"

filmen lär bli minst lika bra som trailern om Level 1 fortsätter som doom alltid gjort!
SICK

[Artikel] Turbo trailer
en fågel viskade precis i mitt öra att henrik harlaut kommer att filma me dom en vecka i mt.hood i början av juli..

STOKED on Level 1

[Artikel] Turbo trailer
Haha, freeride är efter som vanligt...
Men den är grym, hoppas filmen blir lika bra!

[Artikel] Turbo trailer
Det där är vad jag kallar trailer!
Jag menar... Jag njuter bara att kolla på filmningen, och det är riktigt gött med skidåkare med nyare och grymare stil.
Jag kommer nog lätt köpa denna film.
Keep it up!

[Artikel] Turbo trailer
Fan vilken bra trailer! BLAND DET BÄSTA JAG SETT!!!!!!!!!
Den hade ju ett bra tempo genom hela och skön att kolla på:P
DEN FÅR HÖGSTA BETYG.....

[Artikel] Turbo trailer
det är en fröjd att se level one finns inga som gör lika roliga skidfilmer som dom !

[Artikel] Turbo trailer
Till och med kul för en snowboardåkare att titta på! "Vattnas i munnen". Den kudden han studsar av snett ner skiiers right i mega mycket snö är sjuklig!

[Artikel] Turbo trailer
level 1- alltid riktigt bra filmning, bra åkning, skön känsla. mycket bättre känsla i deras filmer än i matchstick's m.fl..

[Artikel] Turbo trailer
de är mycket me filmningen å färgerna som gör trilern jävligt bra , love it <3

Tillbaka
Topp