[Artikel] Vinn skidresa med catski i Nordmakedonien

Redaktionen

Aktiv medlem
Catski_makedonien_dbp_adventures_offpist_freeriding_catskiing-1000x663.jpg

Vinn en oförglömlig skidsemester för två till Nordmakedonien och upplev hela berget för er själva. Hotell med helpension, transfer, samt tre dagar med catski och bergsguide ingår. Värde 17 000 kr.

Läs hela artikeln:

M001

Ny medlem
DBP Adventures är säkert bra! Men på bilderna är det Eskimoo Freeride, det mest oseriösa skidföretaget i Europa. Kan inte rekommendera någon att betala för deras resor. Läs gärna min recension.

Martin-J

Medlem
DBP Adventures är säkert bra! Men på bilderna är det Eskimoo Freeride, det mest oseriösa skidföretaget i Europa. Kan inte rekommendera någon att betala för deras resor. Läs gärna min recension.

Jag har också åkt med Eskimo men tycker det är helt ok. Såg att ni hade en del strul vilket är tråkigt. Vi nordeuropeer gillar ordning och reda och östeuropa är östeuropa. Tyvärr har båda catskiföretagen som kör i Popova shapka köpt in fler maskiner så det har blivit trångt på dessa fina berg.

Redaktionen

Aktiv medlem
poff-1000x517.jpg

Två snöiga vykort har landat på redaktionen. Det är från vinnarna i två av våra tävlingar här på Freeride.se. Vill du också vinna? Just nu kan du tävla om en catski-resa.

Läs hela artikeln:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp