[Artikel] Winter Jam riskeras att ställas in

asså jag lovar om det ställs in jag slåt sönder mitt rum!! nej kanske inte men , fan det får bara inte hända!!

Om alla skickar in 50 spänn så kanske det löser sig!

Nä, men seriöst, det är ju starten på säsongen! Varför vill inte LG sponsra längre? Det är ju fetaste eventet! Tänk på alla som har köpt LG telefoner efter det!

NEEEEJ, kan man inte ta inträde då? typ 20-60 kr, de är något som jag lovar att alla skulle gå med på!

Det får bara inte ställas in, det är ju största eventet innan skidsäsongen drar igång, hur ska alla överleva utan Winterjam? :O

shit, kostar det så mycket? inget man tänker på när man ser på tävlingen kanske. nåväl, hoppas att de löser det!

Lägg av !! Ta bort starten av skidsäsongen det är ju skandal ! SNACKA MED SKISTAR Så många spänn man har pyntat till dom !! Payback time

Idag 16:00 Av: v_olaisen
vad hände med Peak då? inte nöjda med förra årets event?

anders som höll i det innan för peak har lämnat peak och startat något jävla resebolag istället!

winterjam är ju höjdpunkten varje höst! det måste bli av! Hoppas dom hittar någon sponsor som är taggad på att gå in och styra upp detta!

betalar hellre 200 spänn för att få gå in än att det ställs in, riktigt trisst denna tävling är ju fan startskottet på vintern:/

det lär ju knappast lösa sig bara för att man tar en avgift, för som det stod i artikeln så lär juh inte alla svenssons betala för att komma och kolla så då lär juh besökar antalet sjunka = att avgiften för att gå in borde dubblas 4500000 / 10000 = 450 kr och då faller juh konceptet om att locka nya till sporten ;)

Snödjup

Tillbaka
Topp