Aspen i April?

  • Trådstartare Trådstartare qela
  • Start datum Start datum
Q

qela

Guest
Aspen i April?
Tja!! Undrar om nagon skidgalen svensk skall till Aspen i borjan av April?
Skulle inte tacka nej till lite skidsallskap och framfor allt galenskap =)
Hor av dig!
 
Aspen i April?
Tips till gela;
¨
Glöm inte att AspenMountain/Snowmass stänger för säsongen runt 10 april, Highlands stänger 3 april, Mars är
en bättre månad....


***TheSkiGod™
 
Aspen i April?
hmmm, jag vet men det ar inte jag som bestammer nar vi aker. jag bor med min vardfamilj har i usa, och spring break ar 1 april - 8 april =(

Tack anda for upplysningen =)
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp