Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ok tackar för svar.Jag har själv haft ett par Atomic skidor med den bindningen. De har en tendens att gå sönder precis där du har problem med dina.
Mina så glappade en binding precis som du beskriver det och på den andra sprack plasten och gick helt av. Kolla dina efter sprickor.
Det är tyvärr nog så att du får kassera bindningen.
Hmm ja dom är rätt gamla så det kan nog vara svårt att reklamera dom när det kanske bra skett av slitage.Såg att problemet var beskrivet i recensionerna av bindningen här på Freeeride - som kanske ger visst hopp om reklamationsrätt - men det kanske är för länge sedan det var aktuellt.
![]()
Atomic Race 412 recension
Finns i färgerna röd och gul. Gul till Atomic SL11 och röd till Atomic GS11. Pris ca 2000:-www.freeride.se
Det är säkert svårt men det såg ut som att de hade bytt vissa årsmodeller rakt av pga konstruktionsfel.Hmm ja dom är rätt gamla så det kan nog vara svårt att reklamera dom när det kanske bra skett av slitage.
Beta carve från den tiden vet jag hade en speciell profil och hade en platta som var formad efter skidan. Tyvärr var 412 bindningen benägen att ramla isär.Ok tackar för svar.
Jag gillar skidorna, men dom har en ut gröpning i mitten på ovandelen så jag undrar om det går att sätta på vilka bindningar som helst eller måste det vara några som är anpassade just för dessa skidor?