doftgran-89
Ny medlem
Att jobba i franska alperna
Jag funderar starkt på att åka och säsonga någonstans i franska alperna men undrar hur det är med språket. Jag hade ju helst velat utveckla min gymnasiefranska men vad jag har hört så är det bara svenska och engelska som gäller i de stora skidorterna. Väljer man dock en mindre ort så missar man väl antagligen festandet och hela den biten?
Finns det någon skidort och något yrke där man får chansen att kombinera franskan med hyfsad skiåkning och bra stämning?
// Lina
Finns det någon skidort och något yrke där man får chansen att kombinera franskan med hyfsad skiåkning och bra stämning?
// Lina