Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
asså när man ska typ svänga åt typ höger hur gör man då..???
JAg ba typ drar i med typ dom här armarna men jag typ kommer asså ingen vart... hjälp mig snälla
på snowboard: ha tyngden på framfoten. vride å bänd å kämpa. om och om igen.
på skidor: ta fart som en galning å luta dit åt det håll du vill svänga :D
törs du inte det så börja med att ploga. lägg vikten på motsatt ben jämtemot svängriktning.
jamen du får ju alltså typ svänga lite. är ju typ inte så svårt.
det är väl typ bara och ta fart typ. en gång när jag ba skulle svänga så typ ramlade jag *fniss* och en annan gång ramlade jag i liften. det va jättepinsamt. alla typ ba glodde och kolla på mig.
Det är inte alls svårt. Gör så här:
1 Ställ dig på ena sidan av backen och ta sikte på den andra.
2 Glid över utan att meja ner någon annan.
3 Ta av dig skidorna/brädan och vänd dem åt andra sidan av backen.
4 Se steg 1
5 Repetera steg 1 - 4 tills du är nere vid liften.
luta dig allt vad du kan bakåt, vänta en stund, vrid sedan överkroppen åt det håll du inte vill svänga och lute dig åt det andra. fungerar inte det så försök igen.
ArcTracer! Det där med att svänga verkar komplicerat. Om jag ska tänka på allt det där tror jag aldrig jag hinner svänga... Finns det inget enklare sätt? Och när är det egentligen man behöver svänga typ?
luta dig se till att ha fart eller vrid fram/bakfoten lite så svänger du automatiskt he det bar ") 8) nu till favoritren .!.(>.<).!. fin va träna.Ge dig altid är inte bra ge dig ALDRIG!!!