autoutloggning.

Ayreon

Ny medlem
autoutloggning.
På fem minuter hinner jag loggas ut tre gånger automatiskt.
Det börjar bli retsamt när jag sitter och skriver ett långt svar och när jag sedan trycker på posta svar så är jag tydligen inte inloggad och får skriva om allting eller skita i det. Då är det inte så kul eller? Vad är problemet?

autoutloggning.
Instämmer... Nån annan som brukar bli utloggad när man ska besöka någons g-bok??? De där 24 min stämmer inte riktigt Johan!! Man kan alltid hoppas att buggarna blir färre med tiden...

/

autoutloggning.
likadant för mig, väldigt irriterande att behöva logga in stup i ett. 24 minuter? skulle rättare säga var 5"e minut loggas man ut.

autoutloggning.
Verkar vara väldigt olika. Jag har lyckats att inte bli utloggad trots fyra-fem timmars inaktivitet i vissa fall, medan jag blir utloggad efter 10 minuter i andra fall.

autoutloggning.
Den firewall jag sitter bakom + stort antal inloggade användare samtidigt känns som det som kan vara de främsta faktorerna när jag blir utloggad. Tipset är väl att ctrl+A och sedan ctrl+C när du är färdigskriven. Sen får du väl logga in och klistra in texten en gång till. Inte allt för jobbigt va?

autoutloggning.
Nu har det ändrats en del bland inställningarna på servern, så nu ska ni kunna vara inaktiva (stå still på samma sida) i 60 minuter... säg gärna till om det fortfarande strular.

Tillbaka
Topp