mandreasson
Ny medlem
Avoriaz
Tjena skidvänner!
Jag och polarna sticker iväg till Avoriaz v 5. Skulle uppskatta om någon vänlig själ kunde skänka oss både nödvändig och mindre nödvändig info om detta ställe. Har inte varit där innan. Allt från grymma offpistrepor till billiga ölställen är intressant.
Vem vet de kanske är fler som skall dit denna vecka. De är bara att höra av sig.
Tacka och bockar på förhand
Jag och polarna sticker iväg till Avoriaz v 5. Skulle uppskatta om någon vänlig själ kunde skänka oss både nödvändig och mindre nödvändig info om detta ställe. Har inte varit där innan. Allt från grymma offpistrepor till billiga ölställen är intressant.
Vem vet de kanske är fler som skall dit denna vecka. De är bara att höra av sig.
Tacka och bockar på förhand