B1?

B1?
Teamsportia har för 3990 spänn...

Riktigt sköna skidor förresten, hänger faktiskt på min kompis som har Atomic SX11 med dom, och ja han är faktiskt en bättre åkare än vad jag är! :)
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp