backcountrystore.com

• Trådstartare Trådstartare jontefreerider1993
  • Start datum Start datum
J

jontefreerider1993

Guest
backcountrystore.com
tja
tänkte beställa skidor från backcountrystore.com.
Är det nån som har någon erfarenhet om garantin dvs om det händer nåt med skidan. och är det värt det??
tack

backcountrystore.com
Du får säkert garanti, men räkna inte med att den Svenska generalagenten kommer att hjälpa dej. Du får skicka tillbaka därifrån du köpte dom för bedömmning om det är ett fabrikationsfel eller om dom är sönderkörda på ett annat sätt

backcountrystore.com
Är det inget märke som har världsgaranti? På mobiltelefon sidan så har finns det iaf en sådan och då spelare det ingen roll vart man köpt produkten, man kan i princip reklamera på alla platser i världen där de säljer produkten.

backcountrystore.com
tänkte köpa line, de har ingen generalagent i sverige. just därför undrar jag om det är värt det? =(

backcountrystore.com
Emil Eriksson var över och köpte line i USA, dom höll inte en hel säsong ens.kanterna lossnade. Sista tälingarna fick han hyra skidor

backcountrystore.com
jo man har hört mycket bra o mycket dåligt också. fan tvekar skitmycket.

backcountrystore.com
Vad jag har förstått det så har de gammla line haft problem med hållbarheten, men de nya skall tydligen vara väldigt stabila med speciella stålkanter osv. Detta är vad jag har HÖRT/LÄST, för jag har själv aldrig åkt på ett par eller haft någon vän som har haft ett par.

Tillbaka
Topp