backflip med mittmonterat

säger bara learn it the hard way kanske men inte så stor skillnad så att du hade klarat d utan?

i teorin borde det vara svårare eftersom du har tyngden mer i mitten, men sedan borde det också bli bättre eftersom du kommer lämna kicken senare än med bakmonterat så det blir nog samma sak.

Ebony_cederholm sa:
i teorin borde det vara svårare eftersom du har tyngden mer i mitten, men sedan borde det också bli bättre eftersom du kommer lämna kicken senare än med bakmonterat så det blir nog samma sak.
öh, du menar väl tvärtom?

Men va inte så jävla feg. Prova dig fram. Orka bry vad man har för inställning på bindningarna för ett speciellt trick :S

orka man känner ingen skillnad, mitt montera är liksom standard

asso jag lärde mig det med mittmonterat och sedan i äffter han lånat kompisars skidor som inte har vart det och det är ingen skillnad typ... Det är ju bara att köra!!

mmh. Men alla är ju så töntiga och ska fråga hur det känns och hur mycket man gör illa sig. Sluta och känn efter, kör istället och då får du se hur det går !!!

Lite lättare, känns som man får lite bättre pop. Men det är igentligen ingen skillnad. Det är inte så att du misslyckas bara för du kör bakmonterat.

Tillbaka
Topp