Bad Gastein Biltåg

CaptainPeppe

Ny medlem
Bad Gastein Biltåg
Vi är fem lirare som ska ner till BG över Jul/Nyår. Vi ska åka bil från stan. Nu undrar jag om de är någon som vet nåt om biltågen som går bla. genom Tyskland. Vad kostar de, hur bokar man osv osv...

tack för svar.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp