Bad Gastein - Boende, Jobb & Resekompisar!

FinaLina

Ny medlem
Är en tjej på 19 år som tänkt åka ner till Alperna (helst Bad Gastein, men även andra orter av intresse) för att jobba, festa & det viktigaste av allt - åka snowboard.
Eftersom jag antagligen åker ensam hade dt varit roligt & hitta trevliga männsikor att samåka o dela boende med.

Hur är det med jobb där?? Omöjligt att fixa hemifrån??
Är tacksam för alla tips på jobb & boende och annat som kan vara värt & veta!

Hör av er!

Hej lina, din gode vän robert här. Vi gick i samma klass innan, hehe. Jag har också tänkt lite på bad gastein, jag typ känner en som har varit där innan några gånger, så han hjälper mig lite. Vi kan höras så fort som möjligt så kan vi prata om det :0708914818

Hej hej!!
mitt namn är pernilla, 21, och planerar oxå på att åka. jag söker som du både boende och jobb och någon att åka med.
Har du någon att redan åka med ?? annars får du gärna höra av dig . //Pernilla

pernilla_zz@hotmail.com

Tjoho!

Jag har exakt samma problem som dig och skulle verkligen vilja komma ner till Bad Gastein i vinter, men det känns ju inte så stabilt att åka ner utan att ens ha nånstans att bo, så om det går att samordna nått så kan du gärna höra av dig via mail eller msn eller nått sånt, kan kanske fixa bil ner!

MEN åk till St Anton istället alla ska ju dit hahaha, du läär hitta många svenska polare där nere...

Sitter i exakt samma tankar som ni andra att en sväng i alperna hade ju vatt gött men kan man bara dra ner så där utan något att gå på.

Så e det nån som vill ha sällskap som inte kan så mycket mer än att vara sällskap o åka lagg så hör av er.

tjena!

låter som en hel del har samma ide som dig, även jag!
var på sts reseledarutbildning, men räknar inte med nåt därifrån så jag är riktigt sugen att dra ner nu i dagarna innan jul och checka läget! :)

hur går det för er? har ni gaddat ihop er ett gäng och dragit ner redan eller?

hör gärna av dig/er och tell me!

mikaela_klemetti@hotmail.com

take care och simma lugnt!

Tillbaka
Topp