Bad Gastein, någon?

FinaLina

Ny medlem
Bad Gastein, någon?
Verkar som om alla säsongare beger sig till St Anton i vinter.
Ingen som ska till Bad Gastein?
Jag är riktigt sugen på att sticka dit, ngn som kanske vill hänga med & dela boende?
Jag är även öppen på andra förslag än just Bad Gastein, så har du några andra trevliga idéer så hör av dig!
Ha dt bra!

Bad Gastein, någon?
hepp happ badgastein.
va där flrra säsongen de va så jävla nice.. riktigt gott om snö i backarna o ganska soft uteliv. eden slår ju alla odds.. vilka killar som lirade oj och damn.. de va så bra..

ska faktiskt till st anton iår.. men planerna är inte helt klara sååå..

vem vilka är ni.. vi e tre polare som ska ut o bumma iår..

har ni jobb... ?

johan halmstad

Bad Gastein, någon?
Vi ska till Bad gastein!

Tröttnade också på allt tjat om St Anton som var vår första plan och styrde vår kos mot Bad Gastein....

Tycker du också ska åka dit, det blir kul! Eftersom jag aldrig gjort en säsong förut kan jag tyvärr inte ge dig så mycket tips...men, ändå...

/Jennifer

Bad Gastein, någon?
Jopp e riktigt sugen på Bad Gastein!!! Har aldrig varit där men det sägs det ska vara trevligt..
har inget boende, jobb eller resa klart..
allt ja vet e att ja ska ner te alperna o ka skidor i vinter!! Desto längre desto bättre.. Hittar man ett jobb där nere är de ett plus annars så blire desto mer skidåkning!!

Bad Gastein, någon?
Ska också ner me 2 polare, hade tänkt åka ner i slutet av november för att va säkra på att hitta jobb o boende, om ingen här har nått fixat o behöver rumskamrater??

/Fredrik

Bad Gastein, någon?
ska osså ner te bg, verkar som om de blir lite goa kisar ändå :P haha! åker ner 1e december, har boende å så fixar redan. bara ett jobb som saknas! ses där

Tillbaka
Topp