Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Läste nånstans på forumen att det i Bad Gastein skulle vara betydligt lättare att fixa boende och jobb på plats.
Någon som varit där och kan komma med värdefulla tips om åkningen, uteliv och annat som kan vara bra att ha med i kalkyleringen.?