professorP
Ny medlem
Bad Gastein
Hej alla BG:are!
Kom ner till BG igar för att stanna en sesong. Nu är det sa att jag letar boende och undrar om det är nogon som vet ett bra ställe eller har en plats över.
Jag har inga störe krav hyfsat sentralt och bor gerna med andra.
Bor pa Krone en vecka nu och hoppas hitta nogot!!
Skriv gärna eller maila mig. pontus-andersson@hotmail.com
Önskar alla en riktigt go sesong!!
Kom ner till BG igar för att stanna en sesong. Nu är det sa att jag letar boende och undrar om det är nogon som vet ett bra ställe eller har en plats över.
Jag har inga störe krav hyfsat sentralt och bor gerna med andra.
Bor pa Krone en vecka nu och hoppas hitta nogot!!
Skriv gärna eller maila mig. pontus-andersson@hotmail.com
Önskar alla en riktigt go sesong!!