Bad Gastein

  • Trådstartare Trådstartare Kaikki
  • Start datum Start datum
K

Kaikki

Guest
Bad Gastein
Hej!

Jag och tre andra kompisar funderar på att dra ner till Österrike och Bad Gastein i januari 2010. Det är första gången vi åker till alperna så vi hoppas på en storartad upplevelse!
Jag undrar om det är någon som vet eller varit i Bad Gstein hur det är där i Januari? Snömängder? Är det svinkallt just i januari? Allt är intressant att veta...
mvh
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp