Bad Lieutenant!

nordling

Ny medlem
Bad Lieutenant!
Någon som vet vart man kan införskaffa denna skönhet? Och om någon har en ungefärlig prisbild vore det också fin fint!

FRED

Bad Lieutenant!
Vet ej. Men har du testat den? Anledningen till att jag frågar är att jag har testat den och jag tyckte att den var TUNG och hade dålig passform på min skalle iaf, behöver ju visserligen inte betyda att den gör det på dig också. Vet inte heller ngt pris men uppskattningsvis knappt 1500 ¿.

Bad Lieutenant!
Jag köpte min på Alpingaraget i Stockholm men det sägs att dom är slut där.
Hjälmen är skön men det kan bli problem med goggles. i alla fall med mina för där räcker inte bandet ända runt. Men det kan man lösa genom att ha dom innaför hjälmen.

Jag köpte min hjälm för 800 kr.

Bad Lieutenant!
800 låter fint det :) min ekonomi är ju inte den bästa hehe. Men ja har ett par arnette "the goggle" och de bandet går att gör riktigt långt så det skas nog funka! Går det att ta av canvasöverdraget på modellerna som har det?

Bad Lieutenant!
Du kan ju börja med att skriva vart du bor? :P

Med lurar i: 995:-
Utan: 795:-

Kan gå att tjäna några spänn på att köpa den från USA men prova den först !!!

Bad Lieutenant!
Ojj, missa att svar på din andra fråga :P"Går det att ta av canvasöverdraget på modellerna som har det?" Svar: NEJ. :P

Bad Lieutenant!
tycker fortfarande du ska testa den innan! skadu iväg på nån snöresa? dom flesta orterna kränger Giro . . .

Bad Lieutenant!
Testa Interplaza. www.interplaza.no Distrubitörer av Giro ring och kolla med dom.

Peace..

Tillbaka
Topp