badgarstein!!!!

ninahalland

Ny medlem
badgarstein!!!!
hej vi är tre personer som skall ta oss ner till badgarstein snarast för att säsongsarbeta... vi kanske tom åker i morgon! men vi vet inte riktigt hur vi ska åka på bästa och billigaste vis. finns det någon som har tips om resa och boende är vi väldigt tacksamma för tips och förslag.

mvh nina, henrik och henrik :)

badgarstein!!!!
nix, jag gör premiär i år, en riktigt rookie hittills :)
jag o en polare ska ner o säsonga nu, reser väl ner kanske om 2-3 veckor...har lite planer på att resa runt o pröva ett 10-tal olika orter. Tänkte börja i chamonix iaf...
kollar runt lite alternativa sätt att resa: http://www.sj.se/node/0,4452,3010_1,FF.html

och klicka på bahn.de. finns mkt bra tågförbindelser

ni då, ni hade inte fixat boende ännu?

badgarstein!!!!
lite halft kanske. vi har vänner som åkt ner för ett par veckor sedan som vi möjligen kan bo hos.(förhoppningsvis)
jag har hittat lite billiga bussresor som åker neråt, vi får helt enkel vänta och se var vi hanmar någonstans. man ska ju hellst skaffa jobb också. har ni fått jobb och boende? eller ni provar också lyckan?

badgarstein!!!!
har knegat ihop stålar nu under hösten, ifall jag inte skulle få ett jobb...tänkte slå en signal till en annan kompis som e reseledare där nere ang boende...annars har vi väldigt lite koll så här långt, men iväg ska vi iaf...
vart e bäst att vända sig angående boende, funkar turistbyråerna eller e det ev kontakter man bör gå efter?

badgarstein!!!!
Det smidigaste o lättaste sättet e med buss till Bg, ring STS Alpresor o boka buss till Bad GAstein....
Very Simple...
Glöm inte att shoppa på First Descent!

Tillbaka
Topp