Badgastein innan jul

• Trådstartare Trådstartare Wisdom
  • Start datum Start datum
W

Wisdom

Guest
Badgastein innan jul
hejsan

veckan innan jul ska jag till badgastein och jag undrar hur det brukar vara med snötillgång då? hur är utelivet där då?
Har aldrig vart i alperna den tiden på året så de kunde vara kul att veta hur de är då

//wisdom

Badgastein innan jul
Så det skall ätas julbord..

Snö kan det både finnas mycket eller lite av då, pisten är nog ok ...

Där är ju snö nu men vem vet om den finns kvar....

Badgastein innan jul
Det kommer garanterat finnas snö, det ligger runt 40 cm nu och de säger att det ska komma mer. Så åkningen ska nog inte bli något problem. Utelivet är däremot lite lugnare, men det finns nästan alltid folk som är ute ändå.

Badgastein innan jul
Ute liveet i bg är faktiskt jävligt rolig, mkt svenksar som jobbar och är på korgarna/pubarna Som tex Eden som är typ en lite blandning av rock å allt i allo krog.. skön personal å sköna människor dock drygt att gå upp för backen när man går hem bara:P Sen har du ju gatz, sillverbullet, häxan och heagbloms.. Tkr det är riktigt kul där nere.. Skicka nått gb om du vill vete mer =) PeejZ

Senast ändrad:
Badgastein innan jul
jag drar runt den 20 dec och stannar till april. någon som har koll på boende där nere? tänkte börja med crone, om jag inte hittar nått hemma först förstås. men räknar med att det löser sig på ngt sätt iaf

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp