Badgastien!

SkiMe

Ny medlem
Badgastien!
Tjo!

Ska åka till badgastien nu den 1a bara undrar hur stället e om man kan få lite tips på några schyssta uteställe, skidåkning eller något annat som man inte får missa när man är där!
Tack på förhand

Badgastien!
Walla_Walla, söker du park så är Bad Gastein ett riktigt säkert kort. Bättre parker och funparks får du leta efter!

Badgastien!
Själv tycker jag åkningen är bäst i Dorfgastein, helt klart. När det gäller uteliv så är bästa after-skin på Silver Bullet och senare på kvällen är det Haegbloms som gäller, det är då mina tips!

Badgastien!
ni måste driva med mig ni hittar inte en ända funpark i BD, men i flachau hittar ni en stor, men aldrig I bad gastein. när du väl är där märker du vad som är roligt ganska snabbt. inte för stor by.

Men mycket orörd offpist kan du finna :D

Badgastien!
Om det är nån som ska dit och är där mellan 14-21 januari så är det bara att hojta till... Hade varit kul att åka med nån annan än farsan nån dag ;)

Badgastien!
Walla walla< måste du åka i pisten hela tiden då elller?
SkiMe< jag e i BG nu, det är asmycket snö, bra drag och sjukt trevliga människor här! Du kommer trivas no shit ;) Joggar på Hotel Post i receptionen, skukt bra arbetstider hehe..
See ya! Kram josie

Badgastien!
Josiie sa:
Walla walla< måste du åka i pisten hela tiden då elller?
SkiMe< jag e i BG nu, det är asmycket snö, bra drag och sjukt trevliga människor här! Du kommer trivas no shit ;) Joggar på Hotel Post i receptionen, skukt bra arbetstider hehe..
See ya! Kram josie
NEJ för fan asså ! ingen pisT ! men om man ska åka offpist så förknippar inte jag badgastien som de bästa stället ändå:P

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp