BadShorts Sidor

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Ohmiie

Ny medlem
BadShorts Sidor
Tjena, Skulle vela ha sidor som säljer badshorts, för de är fan panik.
köpte nya shorts i helgen, sen kommer de en snubbe idag på skolan o köpt likadana som jag, å de funkar som inte ,.
och ska ha nya före skolavslutningen.

Har redan kollat på www.BoardStore.se och www.Junkyard.se

BadShorts Sidor
Ska du ha badbyxor på dig som avslutningskläder?

www.caliroots.com www.boardstore.se www.top12.se www.nocomply.se

Senast ändrad:
BadShorts Sidor
omg, är det en kille som har likadana?!?!?! fan vilken kris.

du kan få min farfars gamla speedo, lovar att du kommer vara ensam om att ha dom.

sen ska nog tråden ligga under: mode.

Senast ändrad:
BadShorts Sidor
cLindstrom sa:
Ska du ha badbyxor på dig som avslutningskläder?

www.caliroots.com www.boardstore.se www.top12.se www.nocomply.se
jaa men dee är ju fan +10000 grader ute, sen så går ja ba ut 8an så de är inge stort direkt.

BadShorts Sidor
nej det är inte 1000 grader varmt, hade skrattat ihjäl mig om någon snubbe kom till skolavslutningen med badshorts. inte för intet det heter badshorts..

BadShorts Sidor
SNÄLLA NÅN, du har väl kompisar som kanske vet sidor? Varför lägger man upp en tråd om badshorts på en skidsida?

BadShorts Sidor
fredrik_p sa:
SNÄLLA NÅN, du har väl kompisar som kanske vet sidor? Varför lägger man upp en tråd om badshorts på en skidsida?
Denna sida är oxå för Bmx, skate, wakeboard, skidor, snowboard, klättring, mountainbike, inlines m.m ..

De är samma sak som folk som lägger upp trådar och söker Skidkläder.

BadShorts Sidor
beckersurf.com

killerdana.com

pacsun.com

dogfunk.com

finns oändligt många:P

och ja, det funkar att skicka till sverige och ja du kommer få betala 25% i tull om du beställer för över 100$.

Men man sparar ändå massor om man går ihop nåra kompisar och ännu bättre om du skickar det till nånn kompis eller bekant som bor därborta kommer man bort från både tull och ofta freeshipping från affären......

lycka till

Senast ändrad:
BadShorts Sidor
om du bara går ut 8an, spelar de nån roll om nån annan har ett par lika dana shorts som dig för man åker ju bara till skolan och lyssnar lite på rektorn sen åker man hem.
och om du ska till nån släkting eller kompis och fira studenten så bör du väl ha andra kläder än shorts även om det är varmt.

BadShorts Sidor
ja men asså, jag ska ju inte BARA använda dom på avslutningen, jag ska ju självklart använda dom annars oxå, (och grejjen är den att killen som köpt likadana går i min klass dessutom : | . och ja brukar va me han endel på skolan åså, och ibland då vi inte går skola)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp